ارز دیجیتال ای او اس (EOS) چیست؟

مطالب جالب

به وب سایت من خوش امدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








ارز دیجیتال ای او اس (EOS) چیست؟

ارز دیجیتال ای او اس (EOS) چیست؟

«اقتصاددانان ارز دیجیتال ای او اس را به‌عنوان سیستم‌عامل غیرمتمرکزی که براساس سیستم بلاک­چین کار می­ کند، می­ شناسند. ارز دیجیتال ای او اس با هدف تجارت روی اپلیکیشن­های بلاک­چین و به عنوان جایگزینی برای اپلیکیشن­های وب، شروع به کار کرده است.»

EOS اولین بار در سال 2017 توسط یک شرکت خصوصی به نام Block.one آغاز به کار کرد و نرم­افزاری با منبع باز در ژوئن 2018 وارد بازار کرد. ای او اس در تلاش است تا مقیاس­پذیری بزرگ­تر از بیت کوین و ایتریوم و با استفاده مکانیزم DPoS ارائه دهد.

تحقیقات نشان داده است که این قابلیت به ای او اس فرصت می‌دهد تا تراکنش ­ها را بسیار سریع­تر انجام دهد. تنها 21 بلاک در این سیستم تولیدکننده، نود هستند. این در حالی است که در شبکه بیت کوین و ایتریوم میلیون­ ها نود وجود دارد.

 ای او اس ارز دیجیتالی است که با هدف پشتیبانی اپلیکیشن ­هایی با مقیاس بسیار بزرگ در حال فعالیت است. هم­چنین ارسال و دریافت ارز EOS به‌صورت کاملاً رایگان انجام خواهد شد. بااین‌وجود، پروتکل آن به کاربرانی که به‌صورت مداوم شبکه را با EOS جدید فعال نگه می­دارند، پاداش می­دهد که این فرآیند می­تواند به‌عنوان جایگزینی برای عدم پرداخت کارمزد باشد.

 درواقع، بلاک­چین مورداستفاده دارای سیستم‌عاملی است که مانند سرویس ­ها و عملیاتی است که دقیقه مشابه با پلت­فرم ایتریوم کار می­کند.

ارز اولیه او اس با نام ICO وارد بازار شد و پس از یک سال کاری کامل،350 دوره توزیع (هر توزیع توکن، 2 میلیون توکن در هر روز) داشته است. ICO به ارزشی بالغ بر 4 میلیارد دلار رسیده است که 1 میلیارد دلار توکن فروخته شده است.

90 درصد این توکن­ ها به مشترکان و 10 درصد باقیمانده به تیم EOS فروخته شده است. پس از پایان هر دوره توزیعی، تمام توکن­ های طراحی شده برای آن دوره، براساس مقدار ETH که نسبت به میزان سهام تقسیم شده‌اند، توزیع خواهند شد.

 توکن­های ای او اس در ابتدا به‌عنوان توکن ERC-20 توزیع ­شده و سپس به‌صورت توکن اصلی EOS تعویض می­ شوند. ازجمله ویژگی­ های بسیار مهم EOS که آن را به ارزی بسیار ایده ­آل برای سرمایه ­گذاری تبدیل کرده است، داشتن فرآیندی برای بازیابی یک حساب کاربری در صورت از دست دادن و یا فراموش کردن رمزهای عبور خصوصی است.

با این وجود، ازجمله معایب آن این است که سیستم مدیریتی بلاکچین حاکم بر آن سیاست خاصی دارد و به این صورت است که هر کاربر برای اینکه بتواند به تولیدکننده بلاک تبدیل شود، باید رأی‌های زیادی را جمع‌آوری نماید.

برای مطالعه ادامه مقاله کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط در سه شنبه 26 شهريور 1398

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by 8adia